وبلاگ

کارتن بسته بندی موسسات خیریه (جعبه مقوایی امور خیریه‌ها)

کارتن بسته بندی موسسات خیریه

کارتن بسته بندی موسسات خیریه نوعی جعبه مقوایی است که بیشتر برای بسته بندی و قرار دادن کالاهای ضروری و اقلام اهدایی استفاده می شود. این کارتن ها معمولا از از چندین لایه تشکیل میشود و موسسات خیریه ، فروشگاه ها ، رستوران ها ، کارخانه جات و تولید کنندگان کالا و انواع خدمات در صورتی که قصد خیرخواهی دارند از این نوع جعبه ها استفاده میکنند. در ادامه نمونه کارتنی را برای شما در نظر گرفته ایم که یک شرکت تولیدی قطعات خودرو آن را برای ماه مبارک رمضان با نام موسسه خیریه عصر نور سفارش داده است.

کارتن بسته بندی موسسه خيريه عصر نور

کارتنی که برای این نوشته تدارک دیده شده است برای موسسه خییره عصر نور میباشد که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است. در ادامه با اجرای آن آشنا خواهید شد:

  1. ابعاد: طول و عرض31*35 با ارتفاع 34
  2. مدل: چهاردرب دسته دار
  3. جنس: کارتن 5 لایه
  4. طرح: اختصاصی
  5. چاپ: افست لمینت شده

انواع کارتن بسته بندی موسسات خیریه

  • جعبه های ساده: این نوع جعبه ها از کارتن های لایه دار ساخته شده و دارای مدل چهار درب ساده هستند. آنها برای جمع آوری کمک های مالی نقدی یا اقلام کوچک مانند لباس و اسباب بازی مناسب هستند.
  • جعبه های قفل دار: این نوع جعبه ها برای امنیت بیشتر دارای قفل هستند. آنها برای جمع آوری اقلام با ارزش مانند جواهرات و لوازم الکترونیکی مناسب هستند.
  • جعبه های صندوق پستی: این نوع جعبه ها دارای یک شکاف در بالا هستند که برای قرار دادن کمک های مالی نقدی یا چک پولها استفاده می شود. آنها برای مکان هایی که نظارت دائمی وجود ندارد مناسب هستند.
انواع نمونه جعبه و کارتن بسته بندی

مزایای جعبه بسته بندی امور خیریه

  • مقرون به صرفه: این نوع جعبه ها نسبت به سایر روش های جمع آوری کمک های مالی مانند صندوق های جمع آوری کمک های مالی، مقرون به صرفه تر هستند.
  • قابل حمل: این نوع جعبه ها سبک و قابل حمل هستند، بنابراین می توان آنها را به راحتی در مکان های مختلف قرار داد.
  • قابل تنظیم: این نوع جعبه ها را می توان با نام، آرم و پیام سازمان خیریه خود سفارشی کرد.

نکاتی برای انتخاب کارتن بسته بندی خیریه

  • اندازه: اندازه جعبه مقوایی را متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید. اگر قصد جمع آوری کمک های مالی نقدی دارید، به جعبه ای با اندازه مناسب برای نگهداری اسکناس و سکه نیاز دارید. اگر قصد جمع آوری اقلام اهدایی دارید، به جعبه ای با اندازه مناسب برای نگهداری اقلام مورد نیاز خود نیاز دارید.
  • مقاومت: جعبه ای را انتخاب کنید که از مقوای ضخیم و بادوام ساخته شده باشد تا بتواند وزن اقلام اهدایی را تحمل کند.
  • امنیت: اگر قصد جمع آوری اقلام با ارزش را دارید، جعبه ای را انتخاب کنید که دارای قفل یا پملپ باشد.
  • طراحی: جعبه ای را انتخاب کنید که دارای طراحی جذاب و متناسب با نام و آرم سازمان خیریه شما باشد. زیرا به جهت اعتماد و فرهنگ سازی بهتر است از کارتن چاپ دار استفاده شود.

منابع برای تهیه کارتن بسته بندی خیریه

  • شرکت های چاپ و بسته بندی: بسیاری از شرکت های چاپ و بسته بندی و یا کارتن سازی، کارتن های بسته بندی خیریه را به صورت سفارشی تولید می کنند.
  • فروشگاه های آنلاین: برخی از فروشگاه های آنلاین، کارتن های بسته بندی خیریه را به صورت آماده به فروش می رسانند. در این حالت اکثرا دارای طرح و یا چاپ مناسب نیستند.
  • سازمان های خیریه: برخی از سازمان های خیریه، کارتن های بسته بندی خیریه را به صورت رایگان یا با قیمت کم در اختیار سایر سازمان های خیریه قرار می دهند. این موسسات از قبل به صورت عمده آنها را سفارش داده اند تا هم مقرون به صرفه باشد و هم در همه فواصل سال موجود داشته باشند.
محاسبه قیمت جعبه و کارتن بسته بندی

نکاتی برای استفاده از جعبه بسته بندی خیریه

:

  • کارتن ها را در مکان های پر تردد قرار دهید: کارتن ها را در مکان هایی قرار دهید که افراد زیادی از آنجا عبور می کنند، مانند فروشگاه ها، رستوران ها و رویدادهای جمع آوری کمک های مالی.
  • اطلاعات واضحی را در مورد سازمان خیریه خود و نحوه کمک ارائه دهید: روی جعبه، نام، آرم و شعار سازمان خیریه خود را چاپ کنید. همچنین، توضیحاتی در مورد نحوه کمک به سازمان خود ارائه دهید و یا از گروه خیرین نام ببرید.
  • کارتن ها را به طور مرتب خالی کنید: اجناس کارتن ها را به طور مرتب خالی کنید تا از سرقت کمک های مالی جلوگیری کنید و یا جهت خدمت رسانی هر چه سریعتر با نظارت به دست اهل آن برسانید.
  • از مردم برای کمک هایشان تشکر کنید: از افرادی که به سازمان خیریه شما کمک می کنند، تشکر کنید. این کار باعث می شود که آنها به کمک کردن ادامه دهند و همچنین باعث تشویق دیگران باشند.

کارتن سازی آوین پک در مسیر رسیدن به بهترین بسته بندی های کارتنی و مقوایی در تلاش است تا در کنار تولید جعبه و کارتن بسته بندی شیک و لوکس کالا و انواع محصولات، با موسساتی که در زمینه خیری فعالیت دارند همکاری نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *