وبلاگ

کارتن بسته بندی انواع کود؛ شیمیایی، ارگانیک یا حیوانی، کشاورزی

کارتن بسته بندی انواع کود

کارتن بسته بندی انواع کود، شیمیایی، ارگانیک یا کود حیوانی، کشاورزی ( برای گل و گیاه ) به دلیل این که معمولاً وزن محصولات داخل آن زیاد است با ورق های کارتنی چند لایه تولید می‌شود. در اغلب موارد تولید کننده های انواع کود، آن‌ها را در یک بسته بندی اولیه مشمایی یا مثلاً پاکت متالایز بسته بندی می‌کنند. در مرحله بعدی برای این که حمل و نقل آن‌ها به درستی انجام شود، در یک بسته بندی های کارتنی قرار می‌گیرند. کارتن ها، بسته بندی ثانویه محسوب می‌شوند و تا حد زیادی از آن‌ها حفاظت می‌کنند.

چاپ کارتن کود شیمیایی، ارگانیک، کشاورزی

کارتن های بسته بندی کود با انواع چاپ ها از جمله افست و فلکسویی قابلیت چاپ دارد. در تکنیک فلکسویی، کارتن‌های لایه دار بدون لمینت چاپ می‌شوند و برای طراحی رنگ و نقش و نگار گرافیکی آن‌ها محدودیت‌هایی مشاهده می‌شود. اما در چاپ افست محدودیت‌ها در زمینه چاپ رنگ از بین می‌رود. زیرا که دستگاه افست نسبت به سایر دستگاه های چاپ مدرن‌تر است و تجهیزات بیشتری دارد. در نتیجه امکانات چاپی بیشتری را در اختیار شرکت های کارتن سازی قرار می‌دهد.

استعلام قیمت آنلاین جعبه مقوایی

خواندنی: مقایسه چاپ فلکسویی با افست در سال ۱۴۰۲

ظرفیت کارتن بسته بندی کود

به طور کلی برای تولید انواع کارتن های بسته بندی، ابعاد آن‌ها براساس کالاهایی که در آن قرار می‌گیرند، در نظر گرفته می‌شود. ابعاد محصول و کالا به علاوه وزن کلی آن تعیین می‌کند که ظرفیت ابعادی و تحمل وزن جعبه چقدر باشد.

در صورتی که در کارتن بسته بندی کود محصولات در وزن بالا بسته بندی شوند، نیاز است که ورق‌های کارتنی چند لایه در روند جعبه سازی آن‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

اما اگر وزن بسته‌های کود کم باشد، این امکان وجود دارد که از ورق کارتن سه لایه و چهار لایه کمک بگیرند.

انواع نمونه جعبه و کارتن بسته بندی

مزایا کارتن بسته بندی کود

زمانی که این محصول را داخل بسته بندی کارتنی قرار می‌دهند، احتمال نفوذ آب و رطوبت کاهش پیدا کرده و کود با کیفیتی به دست مشتریان خواهد رسید.

علاوه بر آن نیز می‌توانید روی بسته بندی طراحی‌های دلخواه خودتان را چاپ کنید و اطلاعاتی درباره کسب و کارتان بیاورید. مشتریان از طریق همین اطلاعات با شرکت تولیدی محصول آشنا شده و در خریدهای بعدی احتمالاً اعتماد بیشتری نسبت به کالای تولید شده شما داشته باشند.

از سوی دیگر نیز بسته بندی کارتنی نسبت به سایر انواع جعبه ها مقرون به صرفه بوده و هزینه های کمی را برای تولید کنندگان در پی دارد. در نتیجه با هزینه‌های معقول می‌توان تعداد زیادی از این مدل بسته بندی ها را تولید و خرید کرد.

شیوه ثبت سفارش کارتن کود

به طور کلی چند شیوه برای ثبت سفارش انواع بسته بندی کارتنی از جمله کارتن بسته بندی کود وجود دارد.؛ تلفنی، آنلاین و حضوری. مشتریانی که در شهرستان ها  و یا حتی خارج از کشور هستند این امکان برایشان فراهم است که با شماره‌های تماس شرکت آوین پک تماس گرفته و سفارشات خود را با تیم فروش در میان بگذارند. تیم فروش در اسرع وقت بعد از ارائه راهنمایی‌های لازم سفارشات را ثبت کرده و پیش فاکتور را برای مشتریان ارسال می‌کنند.

در مواردی نیز مشتریان برای ثبت سفارشات محدود از طریق وبسایت همین شرکت اقدام می‌کنند. در نتیجه شیوه آنلاین می‌تواند به این دسته از خریداران کمک شایانی کند.

اما آن دسته از افرادی که در تهران و کرج هستند و قصد دارند به شکل حضوری به آوین پک مراجعه کنند تیم فروش می‌تواند میزبان این دسته از مشتریان باشد و سفارشات را به شکل حضوری برایشان ثبت کند.

مرتبط بخوانید: نحوه خرید انواع جعبه کارتنی و مقوایی در 2 دقیقه

محاسبه قیمت جعبه و کارتن بسته بندی

کلام پایانی

در این نوشتار تلاش کردیم که اطلاعاتی درباره کارتن بسته بندی کود و نیز سم و بذر کشاورزی انواع گل و گیاه در اختیار شما قرار دهیم. اگر تولیدکننده کود یا حتی سم و بذر گیاهان مختلف هستید و تصمیم دارید که برای محصولات خودتان بسته بندی‌های مقاوم و با کیفیتی را سفارش دهید، حتماً با متخصصین این حوزه مشورت‌هایی را داشته باشید. زیرا به میزانی که در این حوزه اطلاعات بیشتری داشته باشید تصمیم‌های بهتری را در خصوص مدل و ویژگی‌های کلی بسته بندی‌تان خواهید داشت. در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه کنند.

4.7/5 - (7 امتیاز)
author-avatar

درباره زهرا خمسه

واژه‌ها، جذاب‌ترین اسباب‌بازی دنیا هستند. دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا این فرصت رو برام فراهم کرد از طریق بازی کردن با واژه‌ها جهان تازه‌ای رو تجربه کنم...

2 دیدگاه در “کارتن بسته بندی انواع کود؛ شیمیایی، ارگانیک یا حیوانی، کشاورزی

  1. اصغر پور ملک گفت:

    سلام
    من کارگاه بسته بندی کود حیوانی دارم. جعبه کارتن خوب برای بسته بندی کردن محصولاتم میخام . چون وزن شون نزدیک به ۱۵ کیلوعه. میتونم توی کارتن سازی شما ثبت سفارش کنم دو هفته ای تحویل بگیرم؟؟؟

    1. زهرا خمسه گفت:

      سلام آقای پور ملک گرامی
      بله شما می تونید هماهنگی های تکمیلی رو با تیم فروش آوین پک داشته باشید تا در اسرع وقت جعبه های شما تحویل داده بشه. با همکاران من تماس بگیرید. ( 02191001720 )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *