وبلاگ

شرکت چاپ و بسته بندی کارتن ساز

شرکت کارتن ساز

شرکت چاپ و بسته بندی کارتن ساز یکی از کارخانجاتی است که در حوزه چاپ و بسته بندی و تولید انواع بسته بندی های کارتنی و مقوایی فعالیت مستمر دارد. این شرکت با دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته توانسته است نیاز مشتریان را برآورده سازد و تیم مجرب و متخصص خوب، انواع پک کالاها را در بازار داخل و خارج را با بهترین کیفیت تولید نماید.

درباره شرکت چاپ و بسته بندی کارتن ساز

شرکت کارتن ساز سال هاست در زمینه چاپ و بسته بندی و تولیدات انواع پک های صادراتی و داخلی تجربه دارد. این شرکت با داشتن تجهیزات مدرن و به روزی که دارد، توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید و پاسخگوی نیاز آنان باشد.

انواع نمونه جعبه و کارتن بسته بندی

تولیدات کارتن و جعبه های مقوایی در این کارخانه با کیفیت هرچه تمام تر زیر نظر کارشناسان مجرب در زمینه تولید و طراحی انجام میگیرد تا کیفیت عالی و مشتری پسند، موجب برندسازی آن گردد.

بسته بندی دوربین مداربسته

بسته بندی های کارتنی و مقوایی انواع متفاوتی دارند که میتوان برای محصولات مختلف مثل: لوازم الکتریکی و الکترونیکی، قطعات صنعتی، میوه و صیفی جات، لوازم خانگی، کارتن و جعبه خرما، مواد غذایی و غیره استفاده کرد.

انواع بسته بندی کالا

شرکت کارتن ساز با آنالیز و بررسی نیاز بازارهای داخل و خارج، بهترین بسته بندی ها را در صنایع و حوزه های مختلف به تولید میرساند. روزانه در فروشگاه و بازارهای متعدد محصولات مختلفی را به همراه پک هایشان مشاهده میکنید که هر یک از این بسته بندی ها انواع مختلفی دارند و برای کالاهای متفاوتی کاربردی میباشند.

بدانید: صنایع جعبه و کارتن بسته بندی به چه صنعتی گفته میشود

اگر به پک های محصولات مختلف دقت کرده باشید می بینید که با هم متفاوت اند. برخی از آنها به صورت ساده و قهوه ای رنگ هستند که تنها چاپ یک برند روی آنها خودنمایی میکند ولی برخی دیگر دارای طرح و رنگ های فراوانی میباشند که نظرها را به خود جلب میکند. هر یک از این بسته بندی ها با توجه به نیاز محصول درونی تولید شده اند و نمیتوان گفت که کدام بهتر است چرا که در این زمینه خوب و بد وجود ندارد.

خواندنی: تولید کارتن بسته بندی مواد غذایی

کارتن هایی که به شکل ساده و قهوه ای رنگ دیده می شوند، کارتن فلکسویی نام دارند و کارتن های لمینتی همان هایی هستند که دارای طرح و رنگ های متنوع و زیبا میباشند که حتی برای زیباتر دیده شدن هم میتوان از انواع پوشش و خدمات چاپ استفاده کرد.

علاوه بر پک های کارتنی، جعبه های مقوایی نیز در حوزه بسته بندی استفاده میشوند. این جعبه ها با توجه به ظرفیتی کمتری که نسبت به کارتن دارند، میتوان محصولاتی با وزن زیر 1 کیلوگرم را درونشان بسته بندی کرد و معمولا برای موارد سبک استفاده میشوند.

طراحی و چاپ بسته بندی

بسته بندی ها با انواع متنوعی که دارند دارای طرح و رنگ های متفاوتی نیز میباشند که هر یک به گونه ای زیبا و جذاب است. طراحی ها میتواند توسط خود مشتری به کارتن سازی موردنظر داده شود یا میتواند با نظرسنجی و کمک گرفتن از طراحان همان کارخانه انجام گیرد.

البته این موضوع بستگی نظر مشتری دارد. طراحی و چاپ دو عنصر مکمل هستند چرا که طرحی که طراحی شده است، سرانجام میخواهد چاپ شود، پس می بایست در طرح و رنگ آن نهایت دقت و توجه اعمال گردد که مشتری نیز رضایت کامل را داشته باشد.

هیچ کس منکر آن نمیشود که کیفیت همیشه حرف اول را میزند اما اگر بخواهیم صادقانه سخن بگوییم؛ ظاهر بسته بندی اولین چیزی است که منجر به خرید خواهد شد یعنی افراد اگر در فروشگاه به دنبال برند خاص نباشند، حتما کالایی را انتخاب میکنند که پک آن جذاب باشد و اطلاعات کافی روی آن چاپ شده باشد. پس می بینید که طراحی و چاپ دو مقوله ای هستند که نمیتوان آنها را جدا کرد و هر دو به میزان قابل توجهی در جذابیت نقش دارند.

قیمت کارتن بسته بندی

نحوه محاسبه کارتن بسته بندی به عواملی مثل: ابعاد، تیراژ، چاپ، طراحی، خدمات پس از چاپ، نوع ورق مصرفی و غیره بستگی دارد که هر یک به تنهایی میتواند هزینه ای از قیمت تمام شده بسته بندی کسر یا اضافه کند.

محاسبه قیمت جعبه و کارتن بسته بندی

نکته حائز اهمیتی که اشاره کردن به آن در این مقاله خالی از لطف نیست این است که قیمت با توجه به طراحی و خدماتی که برای آن در نظر گرفته اید و سایر عوامل موثری که نام برده شده، محاسبه میگردد. اما یک میانبر وجود دارد که هزینه پک های شما اندکی کمتر شود. تولیدکنندگانی که سهم انبوهی از محصولاتشان را به کشورهای دیگر صادر کرده یا در بازارهای داخلی آنها را عرضه کنند، میتوانند سفارشات خود را به صورت عمده در تیراژ بالا ثبت کنند که قیمت ارزان تری شامل حالشان شود و اینگونه سود بیشتری نیز خواهند کرد.

دانستنی: فروش انواع مختلف کارتن بسته بندی و جعبه

کلام پایانی

همانطور که میدانید شرکت تولیدی کارتن ساز cartonsaz.com از جمله شرکت های فعال در حوزه تولید کارتن و جعبه مقوایی و چاپ و بسته بندی میباشد که در طی سالها تجربه توانسته است نظر مشتریان زیادی را به کارایی خود جلب نماید و رضایت آنان را در کارنامه خود داشته باشد. این شرکت با گسترش صنعت کارتن و بسته بندی در تهران و کرج مستقر است و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *