وبلاگ

قیمت کارتن خرما [مدیریت نرخ جعبه بسته بندی رطب]

قیمت کارتن خرما

قیمت کارتن خرما بسیار در نرخ آن تاثیر گذار است. این یعنی اگر جعبه خرما یک بسته بندی مناسب و با ارزان ترین قیمت خرید شود نرخ تمام شده هر بسته خرما در بازار افزایشی نخواهد شد و گاها کاهشی هم خواهد شد. در ادامه خواهیم گفت چطور به این ویژگی خواهید رسید و بر حسب بازار هدف آن را مدیریت کنید در سفارش کارتن یا جعبه مدنظر.

همان طور که مستحضرید خرما یک میوه ارزشمند برای انسان از گذشته تا به امروز بوده و خواهد بود و از این رو نیاز بدن به آن هر روزه است و با همین موضوع میتوان میزان نیاز یک کشور با مشخص شدن جمعیت آن سنجیده شد و بازار آن مورد کارشناسی برای عرضه خرما گردد.به دلیل اینکه رطب جزء مواد غذایی است رعایت بهداشت در تولید و عرضه انتظار میرود و توجه نکردن به آن باعث صدماتی خواهد شد که به آن هم خواهیم پرداخت.

خرما مدل های مختلفی دارد و به صورت خشک یا تر عرضه میشود. از جمله نام آنها عبارتند از: شاهانی ، مضافتی ، کبکاب ، پیارم ، خاصویی ، زاهدی ، ربی ، کروت ، کلوته ، الینگی ، هلیله ای ، خنیزی ، اشرسی ، مرداسنگ و غیره در استان هایی از ایران همچون کرمان ، خوزستان ، هزمزگان ، بوشهر ، ایلام ، فارس و شهر هایی از جمله جیرفت ، عنبرآباد ، کهنوج ، گلشن ، بم ، سراوان ، نرماشیر ، بافق ، قصر سیرین و غیره گشت میشود.

موارد تاثیرگذار در قیمت کارتن خرما

مواردی همچون ابعاد جعبه ، جنس درخواستی ، نوع چاپ و انواع خدمات چاپی ، تیراژ تولید و مدل کارتن. همه این موارد در نرخ تمام شده جعبه بی تاثیر نیستند. برای استفاده به بهترین نحو از عناوین گفته شده لازم است کمی از آنها اطلاعات کسب کنید تا انتخابی درست داشته باشید.

قیمت جعبه خرما

کدام مدل جعبه خرما مناسبتر است؟

برای بسته بندی مقوایی مادر خرما مدل های مختلفی تولید میگردد ائم از: چهار درب ، زیره رویه و کیبوردی. این مدل ها به صورت لمینتی و فلکسویی تولید میگردند همانند تصویر اولی که در نوشته قرار داده شد. مدل بسته بندی که جنس کمتری مصرف کند و در اندازه دقیق تولید شود صحیح ترین حالت رسیدن به جعبه مدنظر است.

مرتبط ببینید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی خرما برای بازار داخلی و صادراتی

مدیریت قیمت جعبه خرما

کنترول قیمت بسته بندی خرما بسیار ساده است فقط کافیست به مواردی که در ادامه گفته شده کمی بیشتر اهمینت داده شود.

  • جنس یا ترکیب

تصور کنید جنسی که انتخاب گرده اید برای محصولتان خیلی زیادی باشد این امر هم قیمت کارتن خرما را در خرید بی جهت افزایش می دهد و هم از آنجایی که خرما به صورت کیلویی عرضه میشود خورده فروش یا فروشگاه هزینه کارتن خرمایی که بر اساس قیمت خود خرما برایش محاسبه شده را بر روی جعبه های کوچک خرما تخس خواهد نمود.

  • تیراژ یا تعداد تولید

اگر مقدار تولید را به حداکثر خود برسانید بی شک در هزینه های تولید کاهش چشم گیری را تجربه خواهید کرد. در نظر داشته باشید این موضوع در بازار رقابتی میتواند قیمت تمام شده را به حداقل برساند و مطمئنن فروش کالا را در بازده زمانی مشخص افزایش خواهد داد.

  • شیوه تولید

منظور از این موضوع انتخاب بسته بندی از نوع کارتن لمینتی است یا کارتن فلکسویی. همان طور که در تصویر ابتدایی مشاهده نمودید هر دو میتوانند باکس مقوایی مناسبی برای بسته بندی خرما باشند ولی قیمت تمام شده هر متفاوت هستند و ارزان ترین آن کارتنهای فلکسویی میباشند.

ابزار اتوماتیک: محاسبه قیمت کارتن و جعبه بسته بندی انواع محصولات در 2 دقیقه

خاتمه

تا اینجا کاملا آگاه شدید که چگونه میتوانید قیمت کارتن خرما را مدیریت و با کارشناسی به نسبت بازار هدف تان ( داخلی یا صادراتی ) بهترین انتخاب را تجربه کنید. اگر همچنان سوالات بی پاسخ دارید میتواند از کارشناسان فروش کارتن سازی آوین پک مشاوره رایگان و مفید دریافت نمایید.

هدف ما در کنار جذب مشتری، آگاهی بخشیدن به تولید کنندگان و تجار محترم خرما میباشد تا با بهترین انتخاب بسته بندی به اقتصاد کشورمان و اشتغال زایی کمک گردد.

شماره تماس: 91001720-02191001720-021

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *