جعبه, وبلاگ

نمایندگی تولید کارتن و مقوا

انواع بسته بندی کارتنی و لمینتی

نمایندگی تولید کارتن و مقوا کار اصلی خود را با سفارش تولید کنندگان محصولات شروع میکنند و با تولید کردن جعبه و کارتنهای مورد نظر به پایان میرسانند. کارخانجات متعددی در کشور ایران و شهرهای بزرگ آن در حال فعالیت هستند اما فروش بهتر از آن کسانی خواهد شد که کیفیت را اولویت کار خویش قرار میدهند.

کارتن و مقوا

در حال حاضر، پک های کارتنی و مقوایی به یکی از پرکاربردترین بسته بندی تبدیل شده اند. اغلب کسانی که صاحب سرمایه اند و کارخانجات تولید محصولات متنوع را دارند از بسته بندی های کارتنی و مقوایی استفاده میکنند چرا که اینگونه بسته بندی ها با توجه به مزایای فراوان و معایب اندک توانسته اند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند و نیز طرفداران زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهند.

نحوه تولید کارتن در کارتن سازی و جعبه در جعبه سازی بسیار مفصل بوده که در این مقاله به آن نمی پردازیم، در ادامه میخواهیم درباره مزایا و انواع کارتن و مقوا سخن بگوییم که پیشنهاد میشود ادامه مطالب را از دست ندهید.

بیشتر بدانید: معرفی کارتن و جعبه بسته بندی

بسته بندی خلاقانه

انواع جعبه و کارتن

تولیدات بسته بندی های کارتنی و مقوایی به قدری پیشرفت کرده است که برای انواع و اقسام محصولات مثل میوه و صیفی جات، کارتن مادر لبنیات، حبوبات و دیگر چیزها استفاده میشود. جعبه و کارتن از تنوع چاپی خوبی برخوردارند که معمولا از چاپ های افست و فلکسو استفاده میگردد .

برای کالاهای صادراتی چاپ افست به همراه فرآیند لمینت بهترین گزینه است زیرا قابلیت دیده شدن طرح و نوشته و هم چنین نامحدود بودن طیف رنگی آن را خاص کرده که در ادامه اگر به خدمات چاپ نیز همانند طلا کوب دار کردن، سلفون و یا برجسته سازی حروف نیاز بود، اعمال میشود. این کارتن های لمینتی بسیار زیبا تر از کارتن فلکسویی میباشند که در طی تجربیات صادرکنندگان متفاوت، فرئش بالای محصولات را مدیون چنین جعبه هایی میدانند.

بیشتر بدانید: طراحی بسته بندی محصولات و برندسازی

مزایا پک های کارتنی و مقوایی

میوه و صیفی جات، لوازم برقی و الکتریکی، لوازم یدکی و صنعتی خودرو، کفش و غیره همگی معمولا در بسته بندی های کارتنی و مقوایی به فروش میرسند. بسته بندی کارتنی با توجه به وزن سبکی که دارند میتوانند لوازم با حجم بالا را درون خود جای دهند بدون آنکه به آنها آسیبی وارد شود که نتیجه آن حمل و نقل و تسریع در جابجایی آنهاست، هم چنین در کنار وزن سبک، داشتن قابلیت چاپ بالا یکی از شاخص ترین ویژگی های آن میباشد.

جعبه مقوایی

تولیدکنندگانی که در بخش صادرات فعالیت دارند میدانند که جذابیت و زیبایی بسته بندی خود در فروش چه تاثیر قابل توجهی به جا میگذارند. از این رو جذابیت جعبه های مقوایی و کارتن های لمینتی غیر قابل انکار بوده و کسانی که تجربه صادرات را داشته اند این موضوع را به خوبی درک میکنند و معمولا برای محصولات خارجی جعبه و کارتن های لمینتی سفارش میدهند. در آخر میخواهیم به یک نکته ای اشاره کنیم که امروزه در اکثر کشورها بدان توجه ویژه ای میشود آن هم حفظ محیط زیست است. بسته بندی های مقوایی و کارتنی با خاصیت بالای بازیافت پذیریشان، متقاضیان زیادی را با توجه به شرایط موجود کره زمین دارند.

بشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از ۲ دقیقه

سوالات متداول

نمایندگی فروش کارتن و مقوا در کرج؟ کارخانه و شرکت های بسیاری در کرج وحود دارند که تولید کارتن و مقوا انجام میدهند، شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک لیست شرکت های کارتن سازی مراجعه کنید.

چرا پک های کارتنی و مقوایی؟ جعبه های مقوایی و کارتنی به دلیل مزایایی که دارند همانند وزن سبک، قابلیت چاپ بالا، آسان شدن حمل و نقل، حفاظت از محیط زیست و غیره به بهترین بسته بندی تبدیل شده اند.

قیمت جعبه کارتنی و مقوایی چجوری حساب میشه؟ نحوه محاسبه کارتن با عواملی همچون ابعاد، جنس ورق، مدل چاپ و خدمات آن، تیراژ و دیگر چیزها بستگی دارد که جمع آنها قیمت تمام شده را مشخص میکند.

نمایندگی تولید کارتن و مقوا

نمایندگی تولید کارتن و مقوا در کشور ایران مخصوصا در شهرهای تهران و کرج کسب وکار پر رونقی داشته و به گونه ای با وجود تعدد آنها میدان رقابتی میانشان ایجاد شده است که آنها را وادار میکند همیشه در اولین بخش کیفیت و بعد خلاقیت و نوآوری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شرکت کارتن سازی آوین پک که یکی از نمایندگی های تولید کارتن و مقوا در استان البرز میباشد با تلاشی خستگی ناپذیر و روز افزون در تولید و ساخت انواع جعبه و کارتن های صادراتی در صف بهترین کارتن سازی های ایران قرار گرفته است. اگر شما به دنبال بسته بندی با کیفیت و جذاب هستید، میتوانید تولید پک محصولات خود را به آوین پک بسپارید.

راه ارتباطی: تماس با ما

۵/۵ - (۱ امتیاز)

1 دیدگاه در “نمایندگی تولید کارتن و مقوا

  1. سیروس بانی گفت:

    سلام برای تولیدی کارتن سازی چه مجوزهایی لازمه؟ آیا باید از جایی نمایندگی گرفت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *