بسته بندی, وبلاگ

بسته بندی آجیل و خشکبار

جعبه و کارتن آجیل و خشکبار

بسته بندی آجیل و خشکبار می تواند به شکل های بسیار متنوع و با ظرفیت های مختلف تولید شود. برای مثال می توان با کمی خلاقیت در طراحی یک دستگیره ی زیبا و قابل اطمینان از جنس بدنه کارتن تولید کرد که خود نقش قفل درب آن را هم داشته باشند.بدون شک این بسته بندی زیبا در خاطر مشتریان خواهد ماند و خود نوعی معرفی و تبلیغ برند شماست.

ar-flag

en-flag

آجیل و خشکبار

بسته بندی آجیل و خشکبار از مهم ترین موارد بسته بندی یه شمار میرود و کلا وقتی حرف از موادغذایی به میان می آید پک انها بسیار حائز اهمیت است زیرا اینگونه مواد باید در وضعیتی بهداشتی باشند و عاری از هرگونه آلودگی به دست مصرف کننده برسند. از آنجایی که آجیل و خشکبار به عنوان کالاهای صادراتی تلقی میشوند و یکی از سوغات کشورمان محسوب میشوند توجه داشتن به طراحی و نوع بسته بندی آنها بسیار مهم بوده و باید بدان توجه ویژه ای داشت.

آجیل و خشکبار شامل پسته، بادام، فندوق و غیره میباشند که هر یک دارای خواص و مزایا خاص خود هستند و مصرف آنها باعث تامین شدن بسیاری از فیبر و ویتامین های بدن است. امروزه متاسفانه با بالا رفتن قیمت این مواد غذایی قدرت خرید افراد جامعه پایین آمده و عده ای فرصت مصرف آنها را از دست میدهند.

بیشتر بدانید: نگهداری خشکبار به وسیله بسته بندی

بسته بندی خشکبار

طراحی بسته بندی

بسته بندی آجیل و خشکبار صادراتی می بایست از طراحی منحصرد به فردی برخوردار باشد. بسیاری از کشورهای اروپایی برای بسته بندی های موادغذایی وارداتی استانداردهای بالایی را در نظر میگیرند و تولید کنندگان باید علاوه بر کیفیت محصولات خود، پک های کالاهایشان نیز از جذابیت خوبی برخوردار باشد تا بتواند مثل یک استند حرفه ای تبلیغاتی عمل کنند.

شیوه به کار گیری طرح و رنگ متناسب با خود محصول یکی از ویژگی های زیبایی در طراحی جعبه و کارتن بسته بندی میباشد. برای مثال میتوان بسته بندی های تک نفره و برای استفاده فردی طراحی کرد که حجم کمتری از آجیل و خشکبار را شامل شده و هم قیمت به صرفه تری دارند که برای مصارف روزانه خریداری میشوند.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات

انواع بسته بندی

پک های کارتنی و مقوایی یکی از گزینه های انتخابی برای این محصولات میباشند، در کنار مقوا و کارتن بسته بندی هایی از جنس شیشه، پلاستیک و ظروف فلزی به چشم میخورد، اما پک های مقوایی و کارتنی از آنجایی که قابلیت چاپ بالاتری نسبت به سایر بسته بندی ها دارند توانسته اند طرفداران بیشتری از تولید کنندگان را به خود اختصاص میدهند. افرادی که در صادرات آجیل و خشکبار فعالیت های ویژه و پرقدرتی دارند خواستار این هستند که نام تجاری خود را به گونه ای در ذهن مشتریان حک کرده که در آینده به یک به یک برند نامی و پر فروش در کشورهای خارجی تبدیل شوند، از این رو تجربه استفاده از بسته بندی های متفاوت، جعبه های کارتنی و مقوایی را برگزیده اند.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

بسته بندی آجیل و خشکبار
مزایا بسته بندی کارتنی و مقوایی

سازه اصلی کارتن و مقوا کاغذ میباشد که قدرت رنگ پذیری بالایی دارد. درج طرح و رنگ موردنظر بر روی اینگونه پک ها بسیار عالی بوده و شکل ظاهری خوبی را به محصول میدهد که زیبایی و جذابیت یکی از فاکتورهای مهمی برای صادرات میباشد. درج چاپ طرح اختصاصی بر روی این نوع جنس از بسته بندی، برجسته سازی حروف، طلا کوب دار کردن نوشته، سلفون و دیگر خدمات چاپ از مواردی هستند که همگی انها با هم در کمتر بسته بندی هایی اعمال پذیرند. وزن سبک جعبه و کارتن باعث سریع تر شدن حمل و نقل شده و جابجایی آنها را آسان میکند و در آخر یکی از ویژگی های مهمی که در کالاهای وارداتی حساسیت خیلی شدیدی دارند، این است که محصولاتی که قرار است به کشورشان وارد شود هیچ گونه ضرری به محیط زیست وارد نکرده و موجب صدمه به آن نشود. جعبه و کارتن پس از مصرف سریعا وارد چرخه بازیافت شده و این اطمینان را به مصرف کنندگان میدهند که آسیبی را متوجه محیط زیست نکنند.

سوالات متداول

بهترین بسته بندی آجیل و خشکبار چیه؟ برای بسته بندی های اینگونه مواد بهتر است از پک های کارتنی و مقوایی استفاده گردد زیرا در کنار بسته بندی هر یک کارتن مادر نیز وجود داشته که حمل و نقل را آسان تر میکند.

طراحی صادراتی بسته بندی آجیل و خشکبار چجوریه؟ از آنجایی که آجیل و خشکبار جزء کالاهای پر طرفدار صادراتی میباشند، طراحی آنها باید در خور محصولات خارجی بوده و مدرنیته بودن و جذابیت در آنها رعایت شود.

مزایا پک های کارتنی و مقوایی چیه؟ داشتن قابلیت چاپ بالا و خدمات پس از آن، حمل و نقل آسان، حفاظت از محیط زیست و وزن سبک همگی اینها از مزایای بسته بندی های کارتنی است.

کلام پایانی

شرکت کارتن سازی آوین پک با بیش از دو دهه تجربه و تلاش های هم تیمیان در بخش های طراحی، تولید و فروش در جلب رضایت مشتریان موفق بوده است اما هم چنان با تلاش های روزافزون خود سعی دارد در رده بهترین کارحانجات بسته بندی ایران قرار بگیرد. اگر تولید کننده محصولات داخلی و یا صادراتی هستید میتوانید با کسب مشاوره رایگان در بخش (تماس با ما) برای ثبت سفارشات خود در خصوص پک های کارتنی و مقوایی اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *