وبلاگ

کارتن مرکبات

کارتن مرکبات

کارتن مرکبات در انواع سه لایه و پنج لایه تولید میگردد. بسته بندی های کارتنی مخصوصا از نوع لمینتی یکی از بهترین و مناسب ترین جعبه برای موارد صادراتی میوه و مرکبات میباشند.

تولید و ساخت کارتن مرکبات

از آنجایی که کارتن مرکبات یکی از بسته بندی های صادراتی این میوه ها محسوب میشوند و میبایست از نظر کیفیت مطلوب باشند تا بتوانند محصولاتی که درونشان چیده شده است را سالم و عاری از هر گونه آسیب به دست مشتری برسانند. معمولا برای تولید و ساخت مرکبات از کارتنهای سه لایه و 5 لایه استفاده میگردد زیرا چنین کارتنهایی با ترکیب شدن دو نوع فلوت مقاومت خوبی دارند و از له شدگی میوه و مرکبات جلوگیری میکنند.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتنی بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

طراحی کارتن بسته بندی

امروزه تولید کارتن مرکبات و میوه مرغوب و شکیل به یکی از چالش ها برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان تبدیل شده است. در گذشته بسته بندی میوه و مرکبات چندان اهمیت نداشت اما امروزه با پیشرفت صنعت بسته بندی و طرز نگرش تولیدکنندگان و فروشندگان به نقش بسته بندی، این صنعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از آنجایی که ایران یکی از صادر کنندگان بزرگ میوه و مرکبات به سایر کشورها میباشد، طراحی بسته بندی های آن نیز باید زیبا و جذاب باشد به گونه ای که توجه مشتریان و تولیدکنندگان را به خود جلب کند. جعبه و کارتن های لمینتی یکی از جذاب ترین بسته بندی هایی میباشند که میتوان برای جلب نظر مشتریان به کشورهای دیگر صادر نمود. این بسته بندی ها توسط چاپ افست تولید میگردند و دارای فرآیند لمینت میباشند. کارتنهای لمینتی از نظر ظاهری به دلیل داشتن سلفون و نداشتن محدودیت در طرح و رنگ حالت زنده و جذاب تری به تصاویر نسبت به چاپ فلکسویی ارائه میکنند.

بسته بندی کارتنی مرکبات

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات

مرکبات

یکی از مهم ترین میوه های فصل پاییز و زمستان مرکبات محسوب میشوند. مرکبات همانند: پرتقال، لیمو ترش، لیمو شیرین، گریپ فروت، نارنگی و غیره میباشند که در فصل خاص خودشان طرفداران زیادی دارند. مرکبات سرشار از ویتامین c هستند که برای جلوگیری از سرماخوردگی در صل پاییز بسیار موثرند. داشتن آنتی اکسیدان و ویتامین c از خواص مفیدی هستند که مرکبات را در میان افراد مختلف محبوب کرده است. این نوع میوه ها با داشتن تازگی و خواص فراوان به یکی از میان وعده های مناسب برای این فصول معروف تبدیل شده اند.

بیشتر بدانید: کارتن میوه و بررسی چند نمونه جعبه میوه کارتنی

چرا کارتن؟

سوال اینجاست که چرا برای بسته بندی های میوه و مرکبات از کارتن استفاده میگردد؟ کارتنها به دلیل داشتن مزایای فراوان برای صادرات مفید هستند. داشتن وزن سبک، قابلیت چاپ خوب و کمک به حفظ محیط زیست باعث شده است که این نوع بسته بندی متقاضی بسیار داشته باشد. همانطور که میدانید اکثر کشورها با توجه به شرایط حاکم بر کره زمین ممنوعیت واردات پلاستیک دارند. پس جایگزینی که میتواند کارایی بهتری نسبت به پلاستیک داشته باشد همین پک های کارتنی و مقوایی میباشند، که با تحمل وزن بالا باعث له شدگی میوه ها نشده و مقاومت خوبی در دمای زیر صفر نسبت به ترکیدگی دارند.

بیشتر بدانید: خرید کارتن بسته بندی و جعبه مخصوص میوه

قیمت کارتن مرکبات

چگونگی محاسبه قیمت کارتن بسته بندی میوه و مرکبات به مواردی همچون: ابعاد (طول*عرض*ارتفاع)، نوع ورق مصرفی، تعداد سفارشات، مدل چاپ و تعداد رنگ، نحوه ارسال و غیره بستگی دارد. برای مثال کارتن میوه و مرکبات از آنجایی که میتوانند با چاپ فلکسو و افست صادر گردند، نوع چاپی که انتخاب میکنند در قیمت نهایی بسته بندی تاثیر گذار است. چاپ افست به نداشتن محدودیت در طرح و رنگ و خدمات پس از چاپی که داردف زیبایی بسته بندی را دو چندان میکند اما نسبت به چاپ فلکسویی هزینه بالاتری نیز برای مشتری به همراه دارد.

کارتن آوین

شرکت کارتن سازی آوین پک به همراهی تیم کوشا در تولید و فروش و خلاق در زمینه طراحی توانسته است در ساخت و تولید کارتن و جعبه های میوه و مرکبات نظر مشتریان بسیاری را جلب نماید. تولید کنندگانی که سهم انبوهی از محصولاتشان به سایر کشورها صادر میگردد، میتوانند با برقراری ارتباط از بخش (تماس با ما) در واحد فروش با کسب مشاوره رایگان برای ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *