خبر

ایده های نوین بسته بندی خشکبار در چه مسیری هستند؟

ایده های نوین بسته بندی خشکبار

ایده های نوین بسته بندی خشکبار در چه مسیری هستند؟؛ در پاسخ باید گفت، ایده های مدرن در خصوص تولید بسته بندی خشکبار در جهان امروز به سمت و سویی سوق دارد که بتواند کیفیت و کارایی را در یک پک بسته بندی جمع کند. به طور کلی یک بسته بندی خوب به جعبه‌ای گفته می‌شود که علاوه بر حفاظت از محصول داخل خود، بتواند توجه مخاطب را جلب کند و رسالت خود را در زمینه افزایش فروش کالا یا محصول به سرانجام رساند.

اگر می‌خواهید درباره این موضوع و نمونه‌های مختلف جعبه کارتن خشکبار اطلاعات بیشتری داشته باشید، در ادامه همین مقاله می‌توانید با ما هم‌مسیر شوید.

بسته بندی خشکبار

نگهداری خشکبار با بسته بندی مختلف از جمله، کارتنی، جعبه مقوایی، چوبی یا بسته بندی متالایز در طی یکی دو دهه اخیر بسیار باب شده است. زیرا این بسته بندی ها مشتریان مخصوص به خود را دارد و آن‌ها می‌توانند این محصولات را با بسته بندی های متناسبی خرید کنند.

از طرف دیگر نیز بسته بندی صادراتی خشکبار نیز اهمیت ویژه خود را به اثبات رسانده و تولید کنندگان و صادر کنندگان بسیاری نسبت به خرید و سفارش کارتن خشکبار صادراتی توجه بسیاری داشته‌اند.

مرتبط بخوانید: نمونه عکس های بسته بندی کارتنی خشکبار + انواع مدل ها

انواع مدل های نوین بسته بندی خشکبار

در ایده های نوین و طراحی های مدرنی که برای تولید و طراحی انواع کارتن بسته بندی و جعبه مقوایی انواع خشکبار ارائه شده است، شاهد خلاقیت های قابل توجهی بوده‌ایم. بسته بندی خلاقانه شامل جعبه هایی می‌شود که در زمینه نگهداری امن یک محصول، مثل خشکبار نهایت کارایی خود را نشان دهد. به علاوه این که طراحی چاپ جعبه کارتن نیز باید به نحوی انجام شود که کاملاً بر اساس ایده‌های روز پیش رود. در غیر این صورت نمی‌توانیم پیشرفت چندانی در زمینه جذب مشتری و سود حاصل از فروش کالا داشته باشیم.

به طور کلی مدل های مختلفی وجود دارد که می‌توانیم در تولید یک بسته بندی خشکبار از آن‌ها استفاده کنیم. از جمله:

تمامی موارد فوق به نوع باز و بسته شدن درب و ظاهر جعبه ها اشاره دارد. این مدل ها را با انواع چاپ از جمله چاپ افست و چاپ فلکسو می‌توان در قالب جعبه مقوایی، کارتن لمینتی و کارتن فلکسویی تولید نمود.

ایده های نوین بسته بندی خشکبار در چه مسیری هستند؟

این روزها طراحان مختلفی در شرکت های کارتن سازی و جعبه سازی بزرگ کار می‌کنند که طراحی‌های گرافیکی کاملاً حرفه‌ای و تخصصی برای تولید جعبه‌ها ارائه می‌دهند.

به مرور زمان با توجه به پیشرفت‌هایی که در حوزه تولید و چاپ انواع بسته بندی رخ داد، طراحی‌ها وارد مسیری شد که بتواند به شکل اختصاصی برای محصول و کالا انجام شود. یعنی جعبه در خدمت معرفی محصول و شرکت تولید کننده آن باشد. در گذشته طراحی‌ها بسیار کلاسیک و ساده انجام می‌شد. اما با گذشت زمان و افزایش مهارت‌های طراحان و خلاقیت هایی که به کار بردند طراحی ها شکل و شمایل بهتری پیدا کرد. در سایه همین طراحی های نوین بود که یکسری برند ها توانستند رشد چشمگیری داشته باشند.

خواندنی: تاثیر بسته بندی مدرن بر فروش کالا

اهمیت تولید بسته بندی خسکبار

با توجه به تاثیر بسته بندی بر برندینگ و میزان فروش تمامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع کالاها و محصولات بر آن شدند که به تولید اختصاصی کارتن برای برندشان دست بزنند.

مخصوصاً در موارد صادراتی که کشورهای توسعه یافته در این موارد حساسیت های ویژه‌ای دارند و در صورت عدم برخورداری محصول از یک بسته بندی متناسب هرگز کالای وارداتی به کشورشان را نخواهند پذیرفت.

نحوه سفارش کارتن نیز به مدد فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین تسهیل گردیده است تا تولید کنندگان محصولات مختلف دشواری چندانی در خصوص خرید و ثبت سفارش انواع کارتن و جعبه نداشته باشند.

بخوانید: بسته بندی میوه خشک؛ جعبه های طلق دار + استعلام قیمت و مشاوره

انواع جنس ترکیبات بسته بندی خشکبار

ترکیبات و مواد اولیه‌ای که در روند تولید انواع جعبه بسته بندی خشکبار مورد استفاده قرار می‌گیرد بر حسب نوع طراحی و در خواست مشتریان انتخاب خواهد شد.

ایده‌های نوین بسته بندی خشکبار به ما کمک می‌کند که بتوانیم از انواع متریال برای تولید جعبه آن بهره‌مند شویم. مثل:

  1. انواع مقوا بهداشتی مثل ایندربرد، مقوا کرافت و گلاسه که در تولید جعبه مقوایی نقش به سزایی دارند.
  2. انواع کارتن های لایه دار، از جمله:

 بیشتر بدانید: استعلام آنلاین قیمت کارتن و جعبه بسته بندی

خاتمه

در این مطلب تلاش کردیم که در خصوص ایده های نوین و مدرنی که در حیطه تولید انواع بسته بندی خشکبار مطرح می‌شود اطلاعاتی ارائه کنیم. خوش‌بختانه به دلیل وجود تجهیزات مدرن در شرکت های کارتن سازی می‌توان اکثر ایده‌های موجود در حوزه تولید کارتن بسته بندی خشکبار را عملی ساخت و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. برای کسب راهنمایی‌های بیشتر می‌توانید از طریق تماس با ما از مشاوره‌های رایگان همکاران ما در بخش فروش بهره‌مند گردید.

5/5 - (5 امتیاز)

2 دیدگاه در “ایده های نوین بسته بندی خشکبار در چه مسیری هستند؟

  1. عباس کاملی گفت:

    با سلام
    من برای کشورهای اروپایی تجربه صادرات خلاله پسته رو داشتم . حالا میخوام به کشورهای همسایه ایران در شمال و شمال غرب صادرات خشکبار داشته باشم که با سرچ با وبسایت شما اشنا شدم.
    لطفا منو راهنمایی کنید برای بسته بندی شیک و خلاقانه

    1. مدیر گفت:

      با درود و احترام
      اگر به دنبال کارتن بسته بندی انئاع خشکبار هستید ابتدا محصولات خود رو مشخص کنید و ابعادی که میخواهید محصول در آن قرار گیرد را مشخص کنید و سپس با ما از اینجا در تماس باشید و ادامه کار را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *