وبلاگ

خرید انواع کارتن و بسته بندی با قیمت مناسب

جعبه کارتن میوه بادمجان صادراتی

خرید انوع کارتن و بسته بندی با قیمت مناسب در مدل های مختلف و برای بسته بندی های محصولات متعدد مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه این مقاله می خواهیم انواع کارتن های بسته بندی کالاهای متنوع را بررسی کنیم.

انواع کارتن و جعبه بسته بندی

خرید انواع کارتن بسته بندی با قیمت مناسب بستگی به نوع محصولات شما دارد. برای مثال اکثر تولیدکنندگانی که محصولات صادراتی داشته و سهم انبوهی از کالاهایشان صادر میگردد، از بهترین متریال و با کیفیت ترین ورق ها برای بسته بندی هایشان استفاده میکنند به علاوه در کنار کیفیت از دیزاین و طراحی های جذاب در چاپ محصولات بهره می گیرند تا کالاهایشان در بازارهای صادراتی خوش بدرخشد. کارتن ها انواع متفاوتی دارند و برای محصول به یک نوع شکل خاص طراحی و تولید میشوند.

کارتن و جعبه خرما

یک بسته بندی مناسب با توجه به ابعاد و وزن محصول شما طراحی میگردد چرا که این موضوع مشخص میکند کالای شما به جعبه کارتنی یا مقوایی احتیاج دارد. بعنوان مثال برای میوه و صیفی جات هیچگاه نمیتوان جعبه مقوایی استفاده نمود، زیرا این محصولات در سردخانه ها قرار گرفته و مدت زمان طولانی تری را تا رسیدن به مقصد و کشور هدف طی میکند به همین دلیل اکثر بسته بندی هایشان کارتنی بوده و در وزن های بالا از کرافت دو رو سنگین استفاده میکنند تا بسته بندی تحمل وزن محصول را داشته باشد و بار را دچار آسیباتی همچون لهیدگی نکند.

جعبه و کارتن میوه و صیفی جات

جعبه و کارتن میوه از انواع بسته بندی هایی میباشند که در انواع مدل های تلسکوپی، ستون دار دوبل یا چهار درب تولید میشوند. معمولا برای چنین محصولاتی خرید کارتن ضخیم انجام میگیرد. منظور از کارتن ضخیم آن است که جنس این بسته بندی ها از ورق کرافت سنگین است که در حمل و نقل و سردخانه ها مقاومت خوبی دارند.

قیمت جعبه و کارتن

در نحوه محاسبه قیمت کارتن و جعبه یکسری از المان ها بسیار الزامی است. برای مثال عواملی همچون: ابعاد (طول، عرض و ارتفاع)، تیراژ و تعداد سفارش، مدل جعبه، نوع چاپ و تعداد رنگ و غیره از مواردی میباشند که در تعیین قیمت نقش دارند.

باید توجه داشته باشید تمامی موارد گفته شده در قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است مثلا: کارتن گوجه صادراتی دارای چاپ افست+سلفون میباشد اما ممکن است همان کارتن گوجه در بازار داخلی بدون هیچگونه چاپ و خدمات پس از چاپی وجود داشته باشد. بنابراین، قیمت کارتن گوجه در بازار داخلی ارزان تر از کارتن صادراتی آن میباشد.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

آیا راهی است که قیمت جعبه و کارتن بسته بندی ها ارزان تر شود؟

در جواب این سوال باید گفت بله! راهی که وجود دارد آن است که برای کمتر شدن هزینه چاپ و به نوعی مقرون به صرفه تر شدن هزینه های تولید یک بسته بندی بهتر است تیراژ سفارشی تان بالا باشد. مثلا اگر 1000 جعبه سفارش دهید پول آن چیزی برابر با 5000 عدد میباشد. علت این موضوع آن است که کارتن سازی موردنظر پول تمامی هزینه های اولیه را از شما دریافت میکند پس برای آن فرقی ندارد که تیراژ شما 1000 عددی است یا 5000 عددی. بنابراین، با کامل کردن دور چاپ بسته بندی محصولات خود میتوانید با پرداخت 1000عدد، 5000 کارتن یا جعبه بسته بندی تحویل بگیرید.

خواندنی: خرید کارتن بسته بندی در کرج | تولید و سفارش انواع جعبه و کارتن

کارتن مادر

خرید کارتن بزرگ یکی از بسته بندی هایی است که امروزه برای انواع محصولات استفاده میگردد. منظور از کارتن بزرگ همین کارتن های مادر است که در گالری زیر مشاهده میکنید. کارتن مادر به کارتن سایز بزرگ می گویند که تعدادی بچه جعبه هر نوع کالایی درون آن چیده میشوند که حمل و نقل راحت تری داشته باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

6 دیدگاه در “خرید انواع کارتن و بسته بندی با قیمت مناسب

  1. ایمان عمار خالق گفت:

    اگر خرید کارتن صادراتی داشته باشیم برامون تا بوشهر هم میفرستید؟

    1. مدیر گفت:

      بله، محدودیتی برای ارسال سفارش به تمام نقاط کشور نداریم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آوین پک در تماس باشید.

  2. عباس تارابادی گفت:

    سلام برای خرید کارتن حداقل تیراژ جعبه باید چقدر باشه؟

    1. مدیر گفت:

      سلام، حداقل 1000 عدد و در بعضی موارد 500 عدد هم امکان پذیر می باشد.

  3. رضا عباسی گفت:

    سلام میشه قیمت کارتن میوه صیفی جات رو هم زیر هر کدوم مشخص کنید

    1. مدیر گفت:

      سلام بزرگوار
      تا زمانی که قیمت مواد اولیه ثابت نگردد امکان قیمت گذاری کارتن و جعبه های بسته بندی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *