جعبه, وبلاگ

تولید کننده کارتن بسته بندی پسته

کارتن خشکبار پسته

تولید کننده کارتن بسته بندی پسته می بایست و در انتخاب یک بسته بندی با کیفیت با طراحی های زیبا و جذاب دقت نماید. زیرا پسته که خود آجیل و خشکبار قرار میگیرد در حال حاضر مهم ترین سوغات کشورمان محسوب میشود و مهم ترین نوع بسته بندی برای حمل و نقل آن پک ها و جعبه های کارتنی و مقوایی میباشند.

کارتن بسته بندی پسته

تولید کننده کارتن بسته بندی پسته باید پک های خود را طوری انتخاب کند که هم با کیفیت خوبی داشته باشد تا محصول را در برابر فشار های وارده، نم و رطوبت حفظ کرده و هم چنین با شکل ظاهری مناسب از لحاظ بصری بر ذهن مشتری تاثیر مثبتی از خود به جا بگذارند. تولیدات کارتن بسته بندی پسته معمولا در اندازه های 10-5 کیلویی میباشند که از کارتنهای 5_3 لایه استفاده میگردد اگرچه امروزه با توجه به قیمت بالایی که این کالا پیدا کرده است قدرت خرید آن در حجم های بالا همانند 10_5 کیلویی وجود ندارد. از این رو تولیدکنندگان بسیاری برای مقادیر فروشگاهی در حجم های 100 یا 200 گرمی خواستار تولید جعبه و بسته بندی برای پسته میباشند که نسبت به حجم های بالا قیمت ارزان تری داشته و عموم مردم قدرت خرید آن را دارند.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

پسته

ایران در تولید پسته و صادرات آن جایگاه ویژه ای دارد و اولین کشور صادرکننده در جهان محسوب میشود. پسته یکی از میان وعده ها و تنقلات سالمی است که میتوان در رژیم غذایی قرار داد. مصرف روزانه آن بسیار مفید است چرا که خواص فراوانی دارد. برای مثال کسانی که چربی خون داشته و میخواهند آنرا کنترل کنند میتوانند در برنامه روزانه خود پسته را بگنجانند و همچنین یک میان وعده سالم برای کسانیست که قصد کاهش وزن دارند. البته باید توجه داشته باشید که در خوردن آن زیاده روی نکنید و کسانی که دارای فشارخون بالا هستند از پسته بی نمک استفاده کنند.

بیشتر بدانید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات

طراحی و چاپ

در پی افزایش صادرات پسته تولیدات بسته بندی های آن نیز رشد چشمگیری داشته است و به نوعی همه کارتن سازی ها و کارخانجات تولید کارتن مشتریان خود را در این زمینه دارند پس با وجود چنین روندی یک میدان رقابتی ایجاد شده و شرکت ها به دنبال جذب بیشتر مشتریان میباشند. بسته بندی میتواند در نظر تولید کننده و مشتری جلب توجه نماید که در کنار کیفیت دارای یک طراحی زیبا و جذاب نیز باشد.

طراحی مناسب و استفاده از طیف رنگی سبز که با خود محصول یعنی پسته همخوانی داشته باشد، میتواند در جلب کردن توجه موثر واقع شود. سبک جدیدی که امروزه در انواع پک محصولات به چشم میخورد به نوعی است که بر روی جعبه های آن یک قسمتی را برای مشاهده خود محصول قرار میدهند تا مخاطب بتواند کیفیت پسته را مشاهده کرد و سپس آن را خریداری کند.

بیشتر بدانید: کارتن پسته صادراتی

امروزه با موجود بودن انواع دستگاه ها و ماشین آلات با تکنولوژی روز دنیا میتوان بسته بندی های صادراتی را به بهترین و با بالاترین استانداردهای بین المللی تولید نمود. از آنجایی که خشکبار و تنقلاتی همانند پسته جنبه صادراتی داشته و برای مصارف تک نفره، چند نفره، پذیرایی و غیره استفاده می گردد، چاپ هایی که بر روی کارتن و جعبه های آن درج میشود نیز باید از چاپ افست به همراه فرآیند لمینت باشد.

بیشتر بدانید: صادرات خشکبار با بسته بندی مناسب

این جعبه ها با داشتن وضوح و شفافیت در تصاویر و خوانایی نوشته ها و همچنین خدمات پس از چاپ آن همانند: سلفون، طلا کوب، برجسته سازی، یووی و غیره در زیبا به نظر رسیدن جعبه و بسته بندی نقش بسزایی دارند.

قیمت بسته بندی پسته

چگونگی محاسبه قیمت بسته بندی به عوامل متعددی بستگی دارد که این عوامل هر یک در قیمت نهایی و دقیق محصول تاثیر بسزایی دارند. داشتن ابعاد (طول*عرض*ارتفاع)، تیراژ، نوع ورق، نوع چاپ و تعداد رنگ و غیره از موارد ضروری برای تولید جعبه و بسته بندی میباشند. برای مثال هرچه مقدار ورق مصرفی که به آن لایه های کارتن میگویند بیشتر باشد، قیمت نهایی نیز بالاتر میرود. اما توجه داشته باشید از آنجایی که خشکبار و آجیل در مقادیر بسیار زیاد به کشورهای دیگر صادر میگردد معمولا برای کمتر شدن هزینه تیراژهای آن کمتر از 1000 نمی باشد.

بیشتر بدانید: جعبه پسته و بسته بندی خشکبار

کلام پایانی

در پی تولیدات روز افزون محصولات متنوع در بازار های داخلی و صادرات آن به خارج از کشور، کارخانجات کارتن سازی فراوانی تاسیس گشته است، کارتن سازی میتواند سهم تولیدات بیشتری را کسب نماید که کیفیت را سرلوحه کار خویش قرار دهد. در همین راستا کارتن آوین در کنار تیم مجرب و کوشا با داشتن ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته در خدمت رسانی به شما تولید کنندگان عزیر آماده است. شا عزیزان میتوانید با کسب مشاوره رایگان از واحد فروش این شرکت در قسمت (تماس با ما) در انتخاب بسته بندی های دلخواه خود اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *