وبلاگ

کارتن سیب

کارتن سیب صادراتی

کارتن سیب را در بیشتر مراحل به صورت 5 لایه و در فرایند چاپ لمینتی سفارش داده و تولید می گردد. در ادامه خواهیم گفت چرا و چگونه شد که صادرات سیب در بسته بندی های کارتنی شکیل و جذاب موجب تقاضای بسیاری شد و باعث بالا رفتن فروش این میوه مغذی در بین رقبای خود گردید.

ar-flag

en-flag

کارتن سیب صادراتی

اگر به دنبال صادرات سیب هستید و یا در پی میوه ای برای صادات هستید با ما همراه باشید. بهتر است بدانید هر ساله در کشور عزیزمان ایران، سیب دارای ضایعات بسیاری است و بزرگترین علت آن بسته بندی نامناسب و روش های نگهداری غلط آن است. از طرفی دیگر کشورهایی همچون عربستان، کویت، قطر، امارات، عراق، سوریه، ترکیه، بلغارستان، ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، روسیه، قزاقستان، پاکستان، افغانستان و غیره محل مناسبی برای صادرات این میوه با ارزش می باشد.

انواع نمونه جعبه و کارتن بسته بندی

در گالری زیر انواع کارتن های بسته بندی سیب برای سردخانه را مشاهده میکنید که در انواع 8-5 و یاحتی 10 کیلویی تولید شده و برای سیب های صادارتی استفاده میشوند.

قیمت کارتن سیب

کارتن سیب به دلیل استفاده از آنها در بازارهای مختلف در انوع دایکاتی و لمینتی و چهار درب تولید میگردد. برای مصارف صادراتی از جعبه سیب دایکاتی لمینت شده استفاده میشود. این کارتنها با توجه به شکل ظاهری که دارند و نوع چاپی که درشان استفاده شده است نسبت به کارتنهای چهار درب (آمریکایی) با چاپ افست هزینه بیشتری دارند.

محاسبه قیمت جعبه و کارتن بسته بندی

بسته بندی سیب درختی باید جذاب، شیک و در عین حال مقاوم باشد که مسلما میتوان نتیجه گرفت کارتن صادراتی سیب ارزش اقتصادی بیشتری دارد. معمولا برای جا به جایی و حمل و نقل سیب چه صادراتی و چه داخلی از کارتنهای 5 الی 7 لایه استفاده میکنند تا محصولی همانند سیب را بدون له شدگی به دست مصرف کننده برسانند.

کارتن بسته بندی سیب

بهترین بسته بندی برای سیب کدام است؟

سیب یکی از میوه هایی است که در مناطق شمالی ایران به دلیل اقلیم خوب کشت و برداشت میگردد. از آنجایی که میوه و سایر اقلام موادغذایی تخریب پذیری بالایی دارند و کیفیت و ظاهر آنان دچار تغییر میشود و همانطور که میدانید از کارتنهای 5 لایه یا حتی در مواردی 7 لایه استفاده کرد.

بسته بندی هایی که برای صادرات تولید میگردند باید قابلیت های فراوانی داشته باشند برای مثال قابلیت وضوح تصاویر و دل نشینی طرح و رنگ در جذابیت بسته بندی بسیار نقش دارد یا مثلا در بیشتر کشورها با توجه به استانداردهایی که دارند طرفدار ورورد بسته بندی هایی هستند که سازگاری بیشتری با محیط زیست داشته باشند. تنها بسته بندی که میتواند با حفظ ظاهر جذاب به محیط زیست و طبیعت آسیبی وارد نکند، بسته بندی های کارتنی و مقوایی میباشند.

تاثیر بسته بندی در جذب بازار هدف

اگر کمی برنامه ریزی مناسب داشته باشید و با یک مدیریت صحیح و صبورانه، میتوانید در چند مرحله کار همزمان در یک بازده زمانی مشخص به سود خوبی دست پیدا کنید. ابتدا بازاریابی خرید انواع سیب را بررسی و کیفیت بندی کنید سپس بازار های فروش هدف را کنترل و نیازشان را در سنجش قرار دهید و در پایان بسته بندی کارتنی لمینت شده را به نسبت مقدار وزن محصول برای هر جعبه و کیفیت بندی هر جعبه (سورت sort نمودن یا درجه بندی)، تولید و ساخت جعبه را در دستور کار قرار دهید.

نا گفته نماند حتی می توانید با این کار  صادرات سیب را کنترل شده شروع کنید و از ابتدا برند سازی سیب صادراتی را هم به نام برند خود ثبت کنید تا برند جعبه سیب صادراتی ایرانی با لوگوی شما به صورت خاص شده شناخته شود. طی بررسی های به عمل آمده کارتن بهترین گزینه فعلی برای بسته بندی محصولات صادراتی بدون محدودیت ارسال و دریافت شناخته شده است.

خرید کارتن سیب

در صورتی که قصد خرید جعبه و کارتنهای سیب را در انواع لمینتی و دایکاتی برای صادرات دارید یا حتی کارتنهای چهار دربی که برای بازارهای داخلی استفاده میشود، میتوانید به کارتن سازی آوین پک مراجعه کنید. کارتن آوین با تجربه در تولیدات بسته بندی های صادراتی در خصوص میوه و صیفی جات میتواند بهترین جعبه و کارتن را به طراحی زیبا، کیفیت عالی و نازل ترین قیمت ها نسبت به سایر کارتن سازی ها تولید نماید.

بیشتر بدانید: طراحی بسته بندی محصولات و برندسازی

چرا صادرات سیب در بسته بندی کارتنی!؟

برای اینکه سیب وارد بازارهای داخلی و خارجی شود می بایست آن در کارتن های شیک و محکم بسته بندی شود زیرا اکثر کشورهای وارد کننده سیب، بالاترین اولویت ورورد بسته بندی را به بسته بندی های کارتنی تخصیص داده اند و بزرگترین دلیل آن قابل بازیافت بودن و کم خطر بودن آن برای محیط زیست است. سیب سرشار از ویتامین بوده و مصرف روزانه یک عدد سیب برای انسان توصیه شده زیرا باعث بالا بردن سیستم قوای بدن می شود و با تکرار مصرف آن، به مرور زمان نیاز انسان به دکتر را کاهش می دهد.

اهمیت مصرف این نوع میوه برای کشورهای بسیاری ثابت شده است و بخاطر همین موضوع و بحث بازیافت، در پی واردات سیب با کیفیت در بسته بندی های کارتنی لمینتی و معمولی تمایل بیشتری نشان می دهند. در اینجا نمی خواهیم از فواید کامل سیب برایتان صحبت کنیم و هدف ما تشریح علل های تقاضای بالای صادرات سیب در جعبه های کارتنی لمینت شده بوده است و امیدوارم توانسته باشیم در این مقاله شما را با این موضوع آشنا نماییم.

کارتن لمینتی بسته بندی سیب

سیب

سیب دارای ارزش غذایی بالای بوده و است و همین علت صادرات سیب را پر رونق نموده است و از این رو صادر کنندگان در پی بسته بندی های خلاقانه و جذاب، جعبه های کارتنی و مقوایی هستند تا بازار هدف را به نسبت رقبای خود به دست آورند زیرا بسته بندی بسیار پر اهمیت بوده و تاثیر بسزایی در جذب مشتری و بالا بردن فروش و همچنین برند سازی داشته است.

سیب در شهرهایی مانند تبریز، مراغه، اردبیل، کرمانشاه از مناطق دیگر کشور ایران بیشتر کشت می شود. سیب انواع مختلفی دارد مانند سیب سرخ، زرد، آلیس، گلاب و غیره، که هر کدام دارای طعمی مختص به خود هستند. این میوه برای پذیرایی در کل دنیا شناخته شده است و باعث گشته تا نیاز آن در کل دنیا احساس شود.

صنایع چاپ و بسته بندی آوین پک

آوین پک یک برند انحصاری و جزء سهامی خاص است که فعالیت خود را در عرصه چاپ و بسته بندی، با بیش از یک دهه تجربه، در حال فعالیت است. این شرکت در زمینه تولید و ساخت جعبه های کارتنی و مقوایی چاپ دار و انواع خدمات چاپ، در مسیر توسعه و بالا بردن کیفیت و همچنین رقابت با هم صنف های خود در کشورهای مجاور بوده تا در بالا بردن فروش کالای ایرانی در داخل و خارج کشور سهیم باشد.

آوین پک می کوشد تا نشان بهترین کارتن سازی ایران را با ساخت و تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی بی نظیر با قیمت تمام شده مناسب، از آن خود کند.

4.5/5 - (6 امتیاز)

14 دیدگاه در “کارتن سیب

  1. سید صمد مرعشی گفت:

    کارتن سیب زرد و قرمز می‌خوام که به نسبت رنگشون کارتنشون همون چاپ رو داشته باشه فقط می‌خوام طراحیش رو خودم انجام بدم

    1. آوین گفت:

      سلام سید، امکان تولید چنین کارتنی که میگی وجود داره ولی نکتش اینجاس اگر آشنایی به طراحی لایه باز کارتن سیب دارید خودتون انجام بدید در غیر این صورت این ریست رو نکنید.

  2. حمید طارمی گفت:

    سلام جعبه سیب درختی صادراتی تک رج میخوام لمینتی فقط کارتنش 5 لایه باشه و اینکه تضمین میکنید که بارم سالم برسه مقصد؟

    1. مدیر گفت:

      سلام بزرگوار، در زمان ارسال بار عوامل بسیاری وجود داره که باعث آسیب زدن میشه و لازمه از قبل جهت پیشگیری برنامه ریزی بشه یکی از این موارد ترکیب و یا جنس کارتن هستش که با مشاوره کارشناسان فروش میتونید مناسب ترین ترکیب رو برای جعبه سیب خود انتخاب کنید.

  3. احمدالخلیل گفت:

    السلام‌علیکم، جعبه سیب با چاپ عربی میخواستم من صادرات سیب به عراق دارم بسته بندی کارتنی تک رج می‌خوام با چاپ اختصاصی، آیا تولید میکنید؟

    1. الناز کیانی گفت:

      با درود
      بله امکان تولید هر نوع جعبه یا کارتنی که مدنظر شما باشه رو توانایی تولیدش هست. برای مشاوره بهتر میتونید با کارشناسای فروش ما در ارتباط باشید.
      09125602785

  4. سید رضا رحمان پور گفت:

    کارتن سیب صادراتی تک رج ۳ کیلویی لمینتی رو ۱۰۰ هزار تا قیمت بدید لطفا پیش فاکتور برام ایمیل کنید.

    1. الناز کیانی گفت:

      با درود
      برای راهنمایی دقیق و دریافت پیش فاکتور با کارشناسان فروش مجموعه ما ارتباط حاصل کنید.
      شماره واتس آپ: 09125602785

  5. علی بازیگر گفت:

    کارتن سیب صادراتی سه لایه و پنج لایه ۵ و ۱۰ کیلو وزن تحمل کنه می‌خوام لمینتی باشه با طرح چاپی روی کارتن به صورت سفارشی برای ده تا کانتینر قیمت چند میشه؟

    1. مدیر گفت:

      استعلام دقیق قیمت کارتن سیب نیازمند اطلاعاتی بیشتری میباشد که پیشنهاد میشود در این خصوص با واحد فروش کارتن تماس حاصل نمایید.

  6. طاهر گفت:

    کارتن سیب درختی رو تو تیراژ ۱۰۰ هزار تا چند روزه آماده میکنید؟

    1. مدیر گفت:

      بستگی به نوع مدل و چاپ کارتن داره که در این خصوص می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان استفاده کنید.

  7. طالبی گفت:

    قیمت کارتن سیب چاپ دار چنده؟

    1. مدیر گفت:

      درود بر شما
      برای محاسبه کارتن سیب چه برای بازار داخلی و چه صادراتی، لازم است تا اطلاعاتی از ابعاد، چاپ، تعداد و غیر وجود داشته باشد و برای داشتن این موضوعات برای رسیدن به بسته بندی مورد نظر بهتر است با کاشناسان فروش 02691001919 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *