وبلاگ

فروش عمده جعبه و کارتن میوه

جعبه میوه صادراتی

فروش عمده جعبه و کارتن میوه صادراتی با بهترین قیمت و کیفیت نیازمند رعایت ویژه گی های مورد نیاز یک بسته بندی مناسب می باشد. در ادامه شما را با علل تاثیر خرید عمده جعبه و کارتن میوه صادراتی در قیمت آن را برای شما تشریح خواهیم نمود.

قیمت کارتن میوه در عمده فروشی

در ابتدا برای رسیدن به مناسب ترین قیمت جعبه میوه، باید سفارش کارتن میوه خود را مسقیم از تولیدی انجام دهید تا هزینه های واسته گری و دلالی شامل حال قیمت کارتن شما نگردد. سپس تیراژ تولید، یعنی تعداد سفارشتان باید مقدار معقولی داشته باشد شاید از خودتان بپرسید این به چه معنی است؟ در فروش عمده جعبه و کارتن میوه صادراتی محدودیت حداقلی سفارش وجود دارد و آن 1000 عدد میباشد. اگر سفارش شما در مرز حداقل باشد قیمت تمام شده جعبه شما در بالاترین حالت محاسبه و به دست می آید زیرا دور چاپ کارتن یا جعبه مقوا کامل نگشته است. برای پر کردن دور چاپ جعبه متعال ترین تیراژ 5000 عدد می باشد تا قیمت تمام شده جعبه مناسب گردد.

بیشتر بدانید: چگونگی انتخاب یک بسته بندی مناسب

انواع کارتن میوه بازار داخلی و صادراتی

جعبه و کارتن میوه های انواع میوه و صیفی جات از جمله جعبه و کارتن سیب ، کیوی ، پرتقال ، گلابی ، انار ، لیمو ، هلو ، شلیل ، موز ، توت فرنگی ، هندوانه ، انگور ، خیار ، بادمجان ، گوجه فرنگی ، کاهو ، فلفل دلمه و غیره که در ایران کشت می شوند بازار خوبی در داخل و خارج از کشور دارند و برای ارائه ی این نوع میوه ها می بایست از جعبه های مخصوص استفاده شود که در رزومه کاری شرکت جعبه سازی و کارتن سازی آوین پک سالهاست نهفته است که میتوانید از نمونه جعبه و کارتن میوه و صیفی جات   آنها مشاهده نمایید.

عکس های کارتن میوه صادراتی
کارتن میوه و صیفی جات صادراتی

اگر سفارش بسته بندی میوه صیفی جات خود را به دست تولید کنند گانی بسپارید که متعهد نباشند تصور کنید برای  چند کانتینر جعبه و کارتن میوه صادراتی خرید و روانه بازار کشور هدف نموده اید و در مقصد کارتن ها وا رفته و استقامت خود را از دست داده و تمام محصولات از بین رفته باشند! آیا چگونه میتوان این ضرر را جبران نمود؟

بیشتر بدانید: تصاویر نمونه کارهای جعبه و کارتن محصولات تولید شده

جعبه میوه صادراتی

طریقه محاسبه قیمت کارتن میوه و صیفی جات

موارد تاثیر گذار در قیمت کارتن:

  1. قیمت مقدار کارتن مورد استفاده بر حسب ابعاد کارتن (طول ، عرض ، ارتفاع)
  2. لمینتی و یا غیر لمینتی بودن کارتن
  3. هزینه چاپ مثل نوع چاپ
  4. هزینه خدمات چاپ (مثل انواع سلفون ها)
  5. هزینه دور ریز (با انتخاب ابعاد نامناسب در تیراژ حداقل این مورد افزایشی می باشد در غیر اینصورت بسیار کاهشی)
  6. هزینه تولید

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موارد بالا می توانید با کاشناسان شرکت از طریق لینک تماس با ما اقدام نمایید. در نظر داشته باشید تیراژ مناسب بر کاهش همه مواد بالا تاثیر گذار است. در لینک زیر میتوانید محاسبه قیمت آنلاین کارتن میوه و صیفی جات را در کمتر از دو دقیقه انجام دهید.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت کارتن بسته بندی

گروه تولیدی چاپ و بسته بندی آوین پک

مجموعه آوین پک با دو دهه تجربه در زمینه چاپ و بسته بندی های کارتنی و مقوایی انواع محصولات داخلی و صادراتی توانسته تولیدی با کیفیت و قیمتی مناسب را به مشتریان خود ارائه دهد و از این رو با کسب رضایتمندی مشتریان خود در بالاترین سطح، توانسته جزء بهترین های کارتن سازی تهران قرار گیرد و این موضوع باعث گشته تا در لیست بهترین های کارتن سازی کرج هم مشاهده گردد که این جایگاه را مدیون مشتریان خود می داند.

اگر مزرعه دار ، بارزگان و یا تازه کار در این دو زمینه هستید و قصد سفارش کارتن بسته بندی برای ارائه محصولتان به بازار داخلی و یا صادراتی را دارید میتوانید با کارشناسان ما جهت کسب اطلاعات بیشتر برای رسیدن به بسته بندی مناسب محل ارائه کالا با بهترین قیمت را داشته باشید. از لینک واتساپ زیر اقدام نمایید.

واتساپ آوین پک
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *