وبلاگ

تولید کارتن لمینتی دایکاتی میوه جات

تولید کارتن لمینتی دایکاتی میوه جات

تولید کارتن لمینتی دایکاتی میوه و صیفی جات خصوصا در صادرات بسیار متفاوت گشته و روز به روز در حال رشد است. کارتن لمینتی ویژه گی های منحصر به خود دارد که با رعایت دقیق آن به یک کارتن لمینتی با کیفیت خواهید رسید. در ادامه عکس هایی با ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین در چاپ های گوناگون را میتوانید مساهده نمایید. اگر اطلاعاتی از جعبه کارتن دایکاتی ندارید سری به مقاله نمونه جعبه کارتن های دایکاتی بیاندازید.

نمونه جعبه کارتن لمینتی

کسانی که به دنبال صادرات انواع میوه و مرکبات به  بازار های گوناگون داخلی و خارجی هستند پیشنهاد میشود با کارتن های محکم و شیک این صادرات را انجام دهند زیرا محکم بودن و شیک بودن جعبه های کارتنی باعث میشود در کوتاه ترین زمان بازار محصول مورد نظر را برای خود کنند. خریدار محصول چه مصرف کننده و چه فروشنده در ابتدا به موضوع محکم بودن شیک بودن بسته بندی اهمیت میدهد.

کارتن های لمینتی به صورت پنج لایه و سه لایه می توانند مقاومت خوبی داشته باشند و با انتخاب جعبه کارتن لمینتی مقاوم، میتوانید با اطمینان محصولتان را به هر جایی که میخواهید صادر کنید. و در ضمن با استفاده از چاپ با کیفیت بر روی جعبه کارتن محصول خود، می توانید برند خود را گسترش داده و یک بسته بندی شیک و مقاوم را به بازار عرضه کنید.

بیشتر بدانید: نمونه عکس جعبه های بسته بندی کارتنی و مقوایی انواع محصولات

کارتن لمینتی

کارتن لمینتی یک نوع فرایند چاپ به حساب می آید که ظاهر متفاوت تری نسبت به هم نوع های خود دارد. جعبه لمینتی چاپ بر روی مقوا انجام میشود و در بیشتر مواقع سلفون هم می گردد، منظور از سلفون یک لایه بسیار نازک از جنس نایلن بر روی مقوای چاپ خورده چسبانده میشود که باعث شفافیت و براقیت چاپ میشود که بسیار در جلب توجه مفید بوده و در زمان لمس جعبه احساس خوبی به انسان دست می دهند. این موضوعات باعث می گردد تا خرید کارتن لمینتی به نسبت کارتنهای دیگر بالاتر باشد.

بیشتر بدانید: محاسبه آنلاین قیمت جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه

گروه کارخانجات آوین پک

صنایع کارتن سازی آوین پک به دنبال خلق جدیدترین نوع بسته بندی های کارتنی و مقوایی می باشد تا بتواند با بالاترین کیفیت برای محصولات ایرانی بسته بندی هایی تولید نمایید تا سهمی در بالا بردن فروش کالای ایرانی در ایران و جهان داشته باشد. هدف مدیران آوین پک در تلاش هستند قیمت کارتن و جعبه بسته بندی را در ایران با رعایت کیفیت مطلوب به حداقل برسانند تا تولید کنندگان محترم بتواند با قیمت تمام شده کمتری روبرو شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه در “تولید کارتن لمینتی دایکاتی میوه جات

  1. Milad گفت:

    بار من مصافت طولانی رو ترازیت میشه جعبه کارتنی رو میخوام که اون ور بارم له نشه و سالم برسه میخواستم راهنمایم کنید

    1. مدیر گفت:

      سلام لطفا جهت راهنمایی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *